Thursday, May 19, 2011

Mother's day

Kali pertama saya menyambut Mother's day.  Saya belum dapat mengucapkan happy mother's day secara lisan pada mummy tapi saya tahu mummy pandai membaca body language saya.  Saya menjerit bila lapar, menangis bila mengantuk.. itulah caranya saya menyampaikan ucapan saya.
Kami menyambut Mother's day secara sederhana.  Ayah belikan mummy hadiah jam (bukankah sepatutnya saya yang belikan.. maybe ayah akan claim dari saya bila saya besar..hehe).  Ayah cuba membawa kami keluar celebrate tetapi atas sebab2 kesesakan yang melampau, ayah terpaksa postpone celebration untuk mummy.  Kami celebrate sehari selepas itu dan mummy ada membisikkan pada saya yang dia inginkan Ipad2 (itulah gadget yang paling trendy buat masa sekarang).  Maaf ye mummy, kena tunggu sampai saya bekerja.

First trial.  Wajah2 kami yang dalam perjalanan untuk menyambut mother's day tetapi kami terpaksa berpatah balik akibat dari kesesakan yang teruk


2nd trial.. berjaya walaupun kami berdua (main subjects) dah mengantuk semasa makan malam.  Kami tertidur dalam perjalanan balik ke rumah.

1 comment:

  1. pasal apa sekarang asyik amik gambar langut2 gitu... konon2 macam orang besar la tu ye...hehe

    ReplyDelete