Wednesday, May 11, 2011

The 4th month

Bulan ke 4.  Saya sudah pandai berenang dan menyelam (haha).  Disamping itu saya sudah pandai sembahyang berjemaah.  Cuba lah tengok saya pakai kopiah.. besar sikit aje, itupun sebab adults belum belikan kopiah saya sendiri lagi.  Tapi kenapa saya memakai kopiah tanpa baju?  Sebabnya tiba2 aje saya teringat yang saya belum ambik wuduk.  Untuk ambik wuduk saya kena tukar diaper dulu.  Alang2 tukar diaper baik juga saya mandi.  Saya kelihatan seperti mualafkan..



selain dari boleh menyamar sebagai mualaf, saya juga boleh menyamar jadi gooku dragon ball.  Apabila rambut saya di leperkan, saya boleh jadi cikgu sekolah.  Yang spoil 'bib' ada di mana2.. maklumlah saya pengeluar air aircond yang boleh di pakaiguna ;-)

wajah2 saya yang sedang kegembiraan, kebingunggan dan juga keletihan.  Itu kereta pertama saya.. Mitsubishi Evo.. laju macam lipas.  itu sebablah saya harus pakai seat belt, demi menjaga keselamatan kata mummy.



Saya kelihatan seperti askar jepun (bintang tiga) kan.  Untuk mengukuhkan lagi penyamaran saya, saya cuba buat muka seserius yang mungkin. Gambar sebelah kanan adalah saya memakai kopiah lagi, kali ni meniru penyanyi rap, sebab itulah kopiah saya sedikit senget.  STYLE kata adults.



Siapa kata saya sentiasa serius.  Hidup saya penuh dengan gelak tawa yang berselang seli dengan tidur
bersama ayah
bersama mummy
mummy lagi.. gambar yang sebelah kanan semasa saya menemankan mummy ke book launching ceremony.
mummy lagi & lagi.









ayah & aunty masa saya temankan mereka bertiga   makan steambot di shah alam

1 comment: