Wednesday, May 11, 2011

4th month birthday

Dameer writes;

Saya sudah berumur 4 bulan.  Agak kecewa kerana tak ada sambutan buat saya bulan ini seperti bulan lepas.  Alasan mummy, dia kerja.  Makanya saya cuma celebrate birthday saya di rumah sahaja sambil berbaring2 di atas katil.  Untuk tidak menghampakan saya, mummy snap photos kekononnya untuk mengigati hari ini hari jadi saya.  Ayah & mummy juga ada belikan saya teething toy beberapa hari sebelumnya tapi saya sebenarnya perlukan real toys seperti kereta, trucks bukannya teething toy yang berat dan sungguh tak menghiburkan.. come on adults!!! wake up. 

perhatikan bentuk muka saya.. pat segi.. tomey! tomey! kan
inilah sebabnya saya di belikan teething toys.. sebabya saya suka mengigit jari saya.  Jangan sampai girlfriend saya tahu tau..
 
seperti biasa, mummy mesti suka tumpang sekaki.  Tak malu...

No comments:

Post a Comment