Thursday, October 20, 2011

Aktiviti bulan ke 9 - part1

Progress dan altiviti yang saya lakukan sepanjang bulan ke 9,

Progress

Berdiri tanpa bantuan orang




















Saya sudah ada gigi.  Di penghujung bulan ke 9, saya sudah mempunyai 5 gigi  yang besarrrrrrrrrr


Membaca.. ini adalah kegemaran saya sekian lama, sementelah lagi sekarang ini saya mempunyai banyak buku yang di beli mummy dan juga memberian aunty.  Saya perlu membuktikan saya hobi saya serasi dengan nama saya yang bermaksud Dameer (kesedaran) dan Aydin  (ilmu pengetahuan)









Aktivity


1.  Relax di rumah sesambil tersengih-sengih menunjukkan gigi baru saya


2.  Mengetest ketajaman gigi saya terutama pada baby cot milik saya.  Gambar terakhir itu setelah saya tertangkap semasa saya menjalankan aktiviti mengigit























 3.  Aktiviti mengujungi stable kuda.  Saya sangat gembira & kuda2 juga sangat gembira menerima kehadiran saya.  Saya di basahi oleh udara yang di hembus kuda dari hidung mereka yang sangat besar.  Antara aktiviti yang cukup menyeronokkan.


4.  Selepas mengunjungi stable kuda, kami ke padang lumba kuda menikmati kehijauan padang lumba.  Saya sangat gembira melihat kehijauan rumput.  Hari yang tidak akan saya lupakan walaupun saya agak penat


Aktiviti2 lain di bulan ke 9 ini akan bersambung di entry akan datang

No comments:

Post a Comment