Wednesday, September 28, 2011

The 8th month birthday

Aktiviti sempena menyambut hari jadi semakin kurang meriah & gambar pun semakin kurang.  Saya tak suka!!!   Bagaimanapun, dengan sedikit pujukan dan rasuah saya berjaya melebarkan senyum saya kembali.  Rasuahnya berupa saya di bawa pergi shopping raya di mana saya berjaya mendapat sebiji kopiah untuk di pakai di pagi raya.  Saya bershopping raya di Ipoh kerana kebetulannya kami pulang ke kampung ayah. Cukuplah.. lagipun saya kan tak berpuasa, malulah saya nak berlebih-lebih pula.
saya semasa dalam perjalanan pergi bershoppping

saya & ayah semasa aktiviti bershopping.  Ramainya orang sehinggakan saya berasa moody.

Selepas kembali ke rumah opah.  Saya memerhati abang sepupu saya bermain games sambil memikirkan bilalah ayah & mummy akan membelikan saya games seperti ini

No comments:

Post a Comment