Tuesday, June 7, 2011

5th month birthday

Sekali lagi saya menyambut birthday saya di rumah.  Kata mummy, kita berehat di rumah lagi best.  Saya syak mummy & ayah tiada budget untuk membawa saya bercuti.  Bilalah agaknya saya berpeluang menggunakan passport saya ye.  Yang tak bestnya, mereka memakaikan saya baju yang bertulis Enjoy Holiday.  Hmmm, macamlah saya tak tahu nak bezakan antara kaca & permata.






Beginilah saya menghabiskan masa saya seharian sambil 'Enjoy my birthday Holiday'.  Muka saya kelihatan sugul kan.... harap2 mereka mendapat hint untuk di masa depan





Apapun, saya tepap enjoy hari saya.  Tengoklah betapa enjoynya saya.  Cuma hingga ke hari ini saya masih tertanya2 kenapa dipakaikan baju bewarna kuning di sepanjang hari.. adakah ini bermaksud sesuatu.  Harap mummy atau ayah dapat membantu.

No comments:

Post a Comment